IssaDippa

Direktlänk till inlägg 1 maj 2016

Simpelt och glatt.

Av Isabella - 1 maj 2016 22:02

Så skönt att le efter en ganska lyckad dag. Den har inte varit storslagen på något sätt men ändå bra. Lite sol lite socialt, lite härliga tankar och världens nöjdaste katt. Det var länge sen man måde så här bra. Problemet blir ju dock som alltid piggheten. Så yberpigg att jag inte lär komma i säng förrens sent. Och jag som ska jobba imorgon. Det är underligt hur allt kan verka ske på en gång. Och jag som trode att jag aldrig skulle kunna ta mig ur mitt långa stop i livet. När man vill fram men inget sker man har fastnat totalt i allt! Och nu sitter jag här och har sökt in till högskola, har fått nya vänner och lite hop tillbaka. Våren är på väg och jag är på G i många andra saker också. SÅ JÄVLA SKÖNT! 


Förlåt min älskade gamla vän till blogg för att jag så sällan nu för tiden skriver i dig och ännu mer sällan släpper ut inläggen. Men kanske är det så att jag tänker och grubblar mindre en förr och kanske är det så att jag har riktiga vänner

och folk att diskutera alla tankar med. Så egentligen är det kanske mest positivt att jag inte skriver på dig så ofta längre. 

De var allt jag ville säga nu måste jag byta musik för jag blir bara piggare av den här musiken från Mc Fly inte lugnare! 

Lizzie har redan somnat eller ja hon sover ju för visso nästan hela dagarna oavsätt så. Undra om hon har känt av att jag varit glad idag så att även hon varit ännu mer nöjd en vanligt. Kanske... Kanske inte... Det är en fråga det. Men inget värt att fundera allt för mycket på. Inte just nu i alla fall. Hoppas nu bara det blir bra på jobbet imon också...


Det är verkligen som den där kvinnan sa. Livet går framåt vare sig man vill det eller ej. 

Medans väderreporterna som ofta kan ha fel om vädret i alla fall alltid har rätt om en sak.

Efter regn så kommer solsken. 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 13 oktober 2022 08:24

Hur mycket kan man tro på sig själv oavsätt vad omgivningen tror och tycker?  I mitt liv så tyvärr mäts min självtillit beroende på hur mycket min omgivning visar att dem tror på mig.  Om jag får stöd eller inte. Jag blir vad folk gör mig till. S...

Av Isabella - 4 september 2022 19:52

Jag är i en period då jag känner mig ganska ensam och övergiven. Det har fått mig att tänka och känna mycket. Jag antar att jag dels fortfarande vänjer mig vid att bo ensam och jag antar att jag också sörjer att jag inte har så nära rellationer som m...

Av Isabella - 20 juli 2022 10:52

Nu har det gott en tid sen jag tog examen från skolan och satt i bilen och för ett kort ögonblick funderade på om det var där när jag fortfarandd var som lyckligast skulle ta mitt liv. Jag lät bli och tänkte istället LEV! Lev för allt vad du är värd....

Av Isabella - 15 mars 2022 13:04

Dem senaste veckorna har allt varit extra tydligt hur mycket stöttning jag fått dem senaste två åren. Hur mycket godhet det ändå kan finnas i människor och att det finns människor som både ser och tror på mig och mina förmågor.    Jag har också...

Av Isabella - 8 januari 2022 22:52

Dem senaste dagarna har jag rensat som bara den. Jag har fyllt påsar med prylar och kläder som bara ligger och skräpar i lådor. Försöker skänka bort en del och kommer la försöka sälja lite senare också. Men det har dykt upp många tankar.  Först en ...

Presentation


Darwin eller Gud?
Vad gör människan så fördomsfull? Varför är bananer böjda? Jag är den fundersamma typen som skriver om allt man någonsin kan fundera och grubbla på här i livet! Drömmar,funderingar,äventyr ,vänskap,kärlek vad mer kan man förvänta sig?

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Translate blogg


Skapa flashcards