IssaDippa

Alla inlägg den 6 maj 2018

Av Isabella - 6 maj 2018 21:34

Saker måste få ta tid för att bli bra, för att bli lyckade. Jag antar att det kan stämma jag har börjat sluta ha bråttom. Jag har börjat andas, inte bry mig så mycket om det runt omkring. Jag siktar mot målet då lusten faller sig naturlig och nu när jag vet hur läget ser ut 

om jag stannar kvar på fel plats så kan jag lika gärna

sikta mot nya drömmar. Jag tänker inte stanna kvar i den deppiga världen där andra styr och kontrollerar mig. Där folk går omkring och klagar ständigt. Drömmen och yrkesvalet var inte så positivt och kul som jag trodde att det skulle vara. Tack vare de vuxnas attityd... Världen är rå! Jag har förhoppningsvis i alla fall kunnat glädja,lära och finnas till för några barn innan jag till slut går åt ett annat håll byter spår och sattsar mer på att vara jag... Och framför allt då kunna styra mig själv och vilka jag ska jobba och umgås med. Nu när den bleka kreativiteten fått sitt ljus och sin färg tillbaka igen. Jag hoppas bara att resten hänger med på ett bra sätt och att jag gör rätt val för att nå målet.  🙏🤝❤✍





Presentation


Darwin eller Gud?
Vad gör människan så fördomsfull? Varför är bananer böjda? Jag är den fundersamma typen som skriver om allt man någonsin kan fundera och grubbla på här i livet! Drömmar,funderingar,äventyr ,vänskap,kärlek vad mer kan man förvänta sig?

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Translate blogg


Ovido - Quiz & Flashcards